رالف خرابکار
رالف خرابکار

دانلود انیمیشن رالف خرابکار 2012 (Wreck-It Ralph 2012)

10/10

5 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.7/10

433.3هزار نفر
metacritic sign72%
rotten tomatoes sign87%

رالف خرابکار دوست دارد در بازی فیکس ایت فلیکس قهرمان و محبوب باشد. مشکل این است که هیچ کس یک پسر بد را دوست ندارد.  آنها عاشق قهرمانان هستند... بنابراین وقتی یک بازی تیراندازی مدرن و اول شخص با حضور گروهبان سرسخت کالهون منتشر می‌شود، رالف آن را به عنوان بلیط قهرمانی و خوشبختی خود می‌بیند. او با یک نقشه ساده که بردن مدال است، وارد بازی می شود اما به زودی همه چیز را خراب می کند و به طور تصادفی یک دشمن مرگبار را آزاد می کند که همه بازی‌ها را در خطر قرار می‌دهد. تنها امید رالف وانلوپ فون شویتز، یک مشکل ساز جوان از بازی کندی کوت است که باید به او یاد دهد قهرمان بودن و خوب بودن چه معنی دارد. اما آیا او می‌تواند متوجه شود که به اندازه کافی خوب است که  تبدیل به یک قهرمان شود، حتی وقتی بازی را تمام نکرده باشد؟

بازیگران فیلم رالف خرابکار

عوامل فیلم رالف خرابکار

ریچ مور

ریچ مور

کارگردان
کلارک اسپنسر

کلارک اسپنسر

تهیه کننده
هنری جکمن

هنری جکمن

موسیقی
telegram

"دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر هست، لطفا v.p.n خود را خاموش نمایید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید."

خدمات ارایه شده در تی وی روز، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای تی وی روز، پیگرد قانونی دارد.